Admin jobs

<< vorige | 1-10 van 10 resultaten worden vertoond | volgende >>
IMPACT - 3061, Bertem(3 dagen geleden)
Functieomschrijving Voor onze klant, een KMO in tuinmachines, zijn we momenteel op zoek naar een parttime administratief bediende. Takenpakket : Opvolgen van leveranciersboekhouding Controle van de inkomende facturen Checken doorfacturatie naar de klanten van alle bestelde stukken Facturatie naar de klanten Debiteurenbeheer Bankboekingen beheren en opvolgen Opvolgen aanbestedingen en lopende offer...
volledige functiebeschrijving
Cargill - Mechelen(1 dag geleden)
Position Purpose & Summary Under general guidelines and limited oversight, makes independent decision regarding planning, organizing, and scheduling of more complex administrative support work. Performs broader & complex administrative work to support individuals and/or work group(s) related to administrative processes, meeting/event logistics, documents and correspondence, and data management sys...
volledige functiebeschrijving
Cargill - Mechelen(1 dag geleden)
Position Purpose & Summary Under general guidelines and limited oversight, makes independent decision regarding planning, organizing, and scheduling of more complex administrative support work. Performs broader & complex administrative work to support individuals and/or work group(s) related to administrative processes, meeting/event logistics, documents and correspondence, and data management sys...
volledige functiebeschrijving
Page Personnel Belgium - 1000, Brussels(4 dagen geleden)
Trilingual receptionist needed for a high-standing company active in the legal sector. Client Details My client is a small law firm that is delivering high qualitative services to clients. They are very well-known on the market even though they are small. Their focus is on Mergers and Acquisitions, Company Law, Capital Market Transactions, Financing and Banking and Financial Regulation, Arbitratio...
volledige functiebeschrijving
Page Personnel Belgium - 1000, Brussels(4 dagen geleden)
Our client offers you a multi-tasking job opportunity where you you will have to provide general administrative support to the employees and managers. Client Details Our client is a small law firm that is delivering high qualitative services to clients. They are very well-known on the market even though they are small. Their focus is on Mergers and Acquisitions, Company Law, Capital Market Transac...
volledige functiebeschrijving
Pauwels Consulting - 9000, Gent(4 dagen geleden)
Bedrijfsomschrijving Pauwels Consulting is een snel groeiend Belgisch adviesbureau. Wij leveren technisch advies en turnkey projecten op het gebied van Engineering, Pharma en IT aan vooraanstaande bedrijven in België en het buitenland. Pauwels Consulting onderscheidt zich door een zeer persoonlijke aanpak. Wij investeren graag in de voortdurende opleiding, persoonlijke coaching en individuele ontw...
volledige functiebeschrijving
Pauwels Consulting - 9000, Gent(4 dagen geleden)
Bedrijfsomschrijving Pauwels Consulting is een snel groeiend Belgisch adviesbureau. Wij leveren technisch advies en turnkey projecten op het gebied van Engineering, Pharma en IT aan vooraanstaande bedrijven in België en het buitenland. Pauwels Consulting onderscheidt zich door een zeer persoonlijke aanpak. Wij investeren graag in de voortdurende opleiding, persoonlijke coaching en individuele ontw...
volledige functiebeschrijving
Cargill - Mechelen(5 dagen geleden)
Position Purpose & Summary Responsible for driving process discipline and rigor for existing portfolio of initiatives in the Delivery Office. This role plays a key role in coaching, ensuring project management discipline and new idea generation, as well as acting as coordinator for Functional workstream. As the BU DO process expert, this position will provide support to project managers and initia...
volledige functiebeschrijving
Organisation for Joint Armament Co-operation Executive Administration OCCAR (Organisation Conjointe de Coopération en matière d'Armement / Organisation for Joint Armament Co-operation) is an international organisation whose core-business is the through life management of cooperative defence equipment programmes. Find out more and learn about the advantages and benefits of working at OCCAR: http://...
volledige functiebeschrijving
IMPACT - 6040, Charleroi(9 dagen geleden)
Description de fonction Introduit correctement et de manière structurée toutes les données financières des projets/contrats dans les différents systèmes (CODEX, SAP, Sysse). Fournit le support nécessaire aux responsables d’affaires pour le suivi financier/admin. de leurs affaires. Fournit les données nécessaires au Business Unit Controller pour validation et suivi des résultats financiers. • Contr...
volledige functiebeschrijving
<< vorige | 1-10 van 10 resultaten worden vertoond | volgende >>
Bekijk enkel resultaten voor: Midcareer (geen manager)Admin